Alla inlägg under mars 2008

Av miss-elefant - 25 mars 2008 08:51

Jag tyckte om att göra testet i alla fall!=)

kRAMAR miss-elefant

Av miss-elefant - 25 mars 2008 08:29

  • Torsdag (den här väckan)
  • Tisdag(nästa vecka)
  • Jag måste städa


Men jag längtar till

  • Söndag (den här veckan)
  • Tills jag har städat och det är rent
  • Torsdag och fredag (nästa vecka)


KRAMAR miss-elefant

Av miss-elefant - 25 mars 2008 08:05

Hej!

Nu är det inte långtid kvar tills jag ska på tokio hotel konserten!Gud vad jag längtar...... MIn kompis och jag kommer nog att dö av längtan. Föörsåtrni inte alls många dagar kvar!=)









KRAMAR miss-elefant

Av miss-elefant - 24 mars 2008 20:07

Hej!

Idag var jag på bio med min syster och kompis. Vi såg på Alvin och gänget. Det är en film jag kan rekomendera! Man fick skratta mycket!=) Vi åt godis och popcorn under filmen jag var jätte mätt när filmen var slut! Kanske inte var så bra efter som att vi åt lövbiff med klyftpotatis sedan! (mums). Igår sov jag hos en kompis vi såg på film den var också jättebra! På bordet framför oss hade vi tre skålar med godis. (Nästa dag var nästan allt kvar). Jag vaknade på natten några gånger men jag är van. Det är något jag vill göra om. Nu tittar jag på tv.


KRAMAR miss-elefant


PS: Idag snöade det lite. 

Av miss-elefant - 3 mars 2008 18:27

Heej!

Idag har jag dragit ut en tand. Nu smakar det blod i hela munnen. Jag var jättenervös innan men det var inte så farligt!

Jag har också provat på lite dans men tror inte att jag ska fortsätta. Det kändes som att jag var lite för stor för den där dansen. Det kändes som att vi dansade så här. Det kanske vi inte gjorde men ändå.













KRAMAR miss-elefant

Av miss-elefant - 2 mars 2008 17:16

Hej!

Idag har jag varit hos en kompis. Vi hyrde film och köpte lite godis. Vi var också med min kompis hamster. Fatta, en hamster som jag vill ha! Vi åt pytt ipanna till lunch med ett glas saft till. Nu har jag inget att göra som jag nästan aldrig har...Jo egentligen kan jag städa och så fast jag vill inte...


KRAMR miss-elefant

Av miss-elefant - 1 mars 2008 19:44

Hej!

Nu har jag ändrat litte mönster och färger på bloggen!!!Vist blev det fint!!!!

Men ni är fort farande på miss-elefants blogg!!!Hi hi!!

KRAMAR miss-elefant

Av miss-elefant - 1 mars 2008 19:20

Hej!

Jag vill ha en hamster!!!!Altså en guld hamster. Jag har redan bästemt vad den ska heta. Fal det är en tjej sska den heta Laura och om det blir en kille ska den heta Tom. Om någon av er läser det här mamma och pappa så lovar jag att jag ska ta hand om den så bra jag kan!!!!!!!!!Så SNÄLLA!!!!!!!








KRAMMAR miss-elefant

PS:SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!! mamma och pappa!!!!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Vilket band är bäst????
 Tokio Hotel
 Green Day
 Emoblobs
 Jonas brathors
 Simpel Plane

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards