Alla inlägg under februari 2008

Av miss-elefant - 29 februari 2008 23:28

Hej!

Ikväll har jag tittat på Let´s Dance och ätit Chips. Jag tyckte det var rätt att Linda åkte ut. Imorgon är det melodifestivalen. Det är något på tvn varje dag!

Nu ska jag lägga mig okså sova!

Godnatt!!!!


KRAMAR miss-elefant


Av miss-elefant - 10 februari 2008 08:50

Hej!

Gick precis upp från sängen kunde inte såva!Skulle gärna såvit litte till men

 det var omöjligt!





Det verkar som det blir en dator dag i dag med.


Kramar miss-elefant


PS:Igår gikdet håll på den jätte stora blåsan men det ran masor utav var ut!

Ush!men skönt!

Av miss-elefant - 9 februari 2008 18:48

Hej!

Nu är jag hoss mormor och morfar. Men jag tävgte sätta mig vid datorn litte. Idag har jag sittit vid datorn, datorn, datorn. Om ni har några tips vad man kan gjöra mer än att blogga på datorn skulle jag bli glad om ni komenterade det till mig!


Kramar miss-elefant

Av miss-elefant - 9 februari 2008 16:45

Hej igen!

Snart bär det i väg till mormor och morfar. Mormor fyller år. Vi (mamma och min lillasyster) har bakat en tårta till hene.


Något anat än att sitta här och skriva inlägg efter inlägg.....



 Krammar miss-elefant

Av miss-elefant - 9 februari 2008 16:22

Hej!

Jag skulle bli jätte glad om ni kunde försöka komentera mer till mig!!!

Jag ÄLSKAR att få komentarer!


Krammar miss-elefant


PS:allt är nog inte rätt stavat i mina inlägg jag är inte så duktig på sånt!!!


Vill ha mer boktips (har fåt ett...)

Av miss-elefant - 9 februari 2008 16:19

Hej!

Jag har någon blåsa typ som är jätte stor i munnen!

Det är jätte jobigt!!!!!!!!

Jag blir galen!!!!!


Krammar miss-elefant

Av miss-elefant - 9 februari 2008 15:36

Hej!

Jag tycker om att läsa fast inte böcker som vuxna eller typ 8 åriga läser!

Utan böcker mitt emelan!

Men om det är svårt att veta vad som är mittemelan skriv vad ni tycker då!

Ni kan kommentera bok tipset till mig!


Krammar miss-elefant

Av miss-elefant - 9 februari 2008 14:07

Hej!

Jag har ramlat av en häst det gjorde jätte ont!

Hästen började galoppera fast sprang bara runt runt.

Jag landade på svanskotan!Gissa om det gjorde ont!Dagen efter kunde jag nästan inte gå! Min syster ramlade okså av en häst samtidigt som mig fast hon landade på magen!

Våra hästa blev rädda för en dör som öppnades.


Krammar Miss-elefant


PS:AJ AJ AJ!!!!!!

Presentation

Omröstning

Vilket band är bäst????
 Tokio Hotel
 Green Day
 Emoblobs
 Jonas brathors
 Simpel Plane

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards