Alla inlägg under november 2007

Av miss-elefant - 18 november 2007 18:08

Hej!

Jag har inte hunnit skriva på några dagar för att jag har varit hos farmor och farfar. När jag kom hem hade jag fått tokio hotel saker. Det var en tröja,mössa,film,märken och en jätte stor bild!


TACK MAMMA OCH PAPPA!


KRAM miss-elefant!!!!!!!

Av miss-elefant - 11 november 2007 12:12

Hej! Jag har inget att gjöra min lillasyster komm presis hem från badhuset. Min mamma och pappa sat nys och ficka och som vanligt när jag inte har något att göra så sate jag mig framför  datorn. Om en stund ska vi åka till ikea. Hela morgonen har jag bara gåt runt och runt. Om ni har nåt tips på vad man kan göra så skulle jag bli jätte glad om ni skrev en komentar och bäretade vad det var!


KRAM miss-elefant!!!

Av miss-elefant - 11 november 2007 10:03

God morgon alli hop!


Grattis alla pappor!

Idag är det farsdag.........Min pappa fick en film,hundar,en burk. Det var förstås inte riktiga hundar utan prynads hundar....

Min mamma,min syster och jag var uppe 8.25 för att fira pappa. Jag skulle gärna såvit lengre.......



KRAM miss-elefant!!!!!!!



PS: änu mera grattis till alla pappaor i Sverige!

Av miss-elefant - 10 november 2007 17:29

Om du vill ha med någon annan sport Kommentera det till mig!!!

Föra omröstningen vann Bonde söker fru!

KRAM miss-elefant!!!!!!!!!

Av miss-elefant - 10 november 2007 17:07

Hej igen!Sedan jag komm hem  efter att jag hade ridit har jag sittit vid tv,datorn,tv,dator fast mest vid datorn.......











Nu har vi besök av två av mina

kusiner båda är 0år....



Kram miss-elefant

Av miss-elefant - 10 november 2007 10:08

Hej!Igår snöade det! Men snön ligger inte kvar på marken....... Jag hoppas att det ska snöa mer!






Snart ska jag rida föra helgen så trampade en häst mig på foten.AJ Jag  hoppas att det inte det händer idag!




Kram miss-elefant

Av miss-elefant - 7 november 2007 07:31

HEJ!


Imorse när jag vakna kendes det som det skulle bli en bra dag och det ser inte ut som det regnar.










Nu ska jag snart göra i ordning rygsäken så ska jag gå sen.



Önskar alla en bra dag Kram miss-elefant!

Av miss-elefant - 6 november 2007 20:06

Till helgen ska det bli snö!HURA!!!Det käns som att det aldrig har varit något anat än regn.I morse så regnade så första lektionen hade jag lite blöta byxor.






Idag hade vi handbolls turnering och våran klass van!!!

Första matchen vann vi med 22-15 andra matshen vann vi med 41-11!!!

På torsdag ska vi få en bokal!



Nu ska jag göra iordning det som behövs för sedan är det Haous.


Kram miss-elefant

Presentation

Omröstning

Vilket band är bäst????
 Tokio Hotel
 Green Day
 Emoblobs
 Jonas brathors
 Simpel Plane

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards